بازی خارق العاده کرم ها Worms Battle Islands برای PSP

بروز ترین مطالب طنز

بفرمایید!!!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بروز ترین مطالب طنز خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

Worms Battle Islands بازی خارق العاده کرم ها Worms Battle Islands برای PSP

بازی Worms Battle Islands یکی از مهیج ترین و جذاب ترین نسخه ها در میان مجموعه فوق العاده محبوب کرم ها یا همان Worms بوده که مخصوص دستگاه PSP منتشر شده است. در این بازی که دارای سبکی دو بعدی و اکشن بوده ، کرم های خشن به نبرد با یکدیگر مشغول می شوند. در این نبرد هر یک از آن ها از سلاح های نابود کننده و بسیار خطرناکی از جمله نارنجک ،‌ بازوکا ، شات گان و تجهیزات بسیاری استفاده می کنند تا به هر نحوی که شده به یکدیگر صدمه برسانند. این صدمات حتی ممکن است جانشان را به خطر بیندازد و در نهایت کشته شوند.

مراحل این بازی در محیط های بسیار متنوع و متفاوتی دنبال شده که از جمله این مناطق می توان به جنگل ها ، صحرا ها و کوه ها اشاره نمود. جالب ترین بخش بازی Worms Battle Islands ، اهمیت داشتن نوع نابود سازی بوده که در صورت به انجام رساندن این عمل به بهترین شکل امتیاز خوبی کسب می کنید و می توانید به مراحل بالا تر و جذاب تر راه یابید. امیدواریم با دریافت این نسخه از بازی که دارای فرمت ISO بوده و قابل اجرا بر روی دستگاه های امروزی PSP بوده تجربه ای جدید از جنگ مدرن داشته باشید !

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,

] [ 15:20 ] [ abbasjoooooon ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه